دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه »  توقف 3 خودروی شوتی در استان/توقیف 13 میلیارد کالای قاچاق در نطنز

 توقف 3 خودروی شوتی در استان/توقیف 13 میلیارد کالای قاچاق در نطنز

کد خبر: 9461

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از توقیف 3 دستگاه خودروی سواری حامل 15 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. 

رخدادشهر: سرهنگ صادق کاظمزاد گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان در راستای مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان 2 دستگاه خودروي سواری پژو 405 و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل کالا که با سرعت درحال عبور بودند مشکوک و به آنها دستور توقف دادند اما رانندگان این خودروها به فرمان ایست ماموران توجه نکرده و بصورت خلاف جهت متواری شدند

وی با بیان اینکه خودروهای مذکور باعث بروز ترافیک سنگین درمسیر شدند افزود: نهایتاً با اقدام سریع، بهنگام و ضربتی ماموران هر 3 خودرو متوقف و رانندگان آنها دستگیر شده و در بازرسی صورت گرفته از آنها 390 دستگاه اسپیکر وتعداد 166عدد باطری خودرو کشف شد.

فرمنده انتظامی شهرستان لنجان، ارزش محموله قاچاق مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 15 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: هر 3 راننده متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ کاظم زاده عنوان داشت: تردد خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق با سرعت های بسیار بالا ، لایی کشی و حرکت به صورت خلاف جهت باعث نا امن شدن محورهای مواصلاتی و ایجاد ترس و وحشت برای سایر رانندگان می شوند که طرح برخورد با این گونه خودروها به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفته است.

توقیف نیسان آبی با 13 میلیارد کالای قاچاق 

 فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از توقیف یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل 13 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. 

سرهنگ مهدی کریمی بیان داشت: ماموران کلانتر12"طرقرود" فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز در راستای اجرای طرح ذوالفقاز حین گشت زنی در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل کالا مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

پایگاه خبری پلیس نوشت، وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران با سرعت به راه خود ادامه داد که سرانجام با اقدام ضربتی واحد گشت انتظامی کلانتری متوقف و دربازرسی از این خودرو 2 هزار و 746 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و 3 هزار و 465 عدد کلاه تابستانی که همگی فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ارزش ریالی این محموله قاچاق را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 13 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این خصوص راننده دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شده و اقلام قاچاق نیز برای تعیین تکلیف به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی انتقال یافتند.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید